יום שישי , 19 אפריל 2024
חדשות רצות

בניית אתרי רישום לכנסים – הפנים של הכנס שלכם

ארגון כנסים הינו משימה מורכבת, במיוחד עבור מארגני הכנס אשר צריכים בנוסף לתכנון האירוע עצמו גם להביא לכך שיהיו בו די משתתפים אשר יצדיקו את קיומו. בנייה של אתר הרשמה לכנס היא אחד מהדברים שיכולים לקדם את הבאת המשתתפים לאירוע שכזה – כאשר אדם בעל פוטנציאל התעניינות בנושא עליו סובב הכנס מעוניין להירשם, הוא יעדיף לעשות זאת בדרך הקלה והנוחה ביותר. בניית אתרי רישום על ידי מקצוענים יכולה להגדיל משמעותית את מספר המשתתפים הפוטנציאלי ולהעלות את אחוזי המשתתפים בפועל.

מי צריך שירות של בניית אתרי רישום?

אין דבר משביע רצון יותר עבור האחראים לקיומו של כנס לימודים, עבודה או כל נושא אחר – מאשר הגעה המונית של אנשים מתעניינים לאירוע. בניית אתרי רישום שמאפשרים מעקב אחרי כמות המתעניינים האקטיביים, כמו גם ביצוע התקשרות חוזרת עמם על מנת לוודא הגעה, הן פעולות שמאפשרות לבצע אומדן מהימן של היקף המשתתפים שאכן יגיע בתאריך המיועד. 

מי שיכול להיעזר בשירות של בניית אתר לרישום עבור כנסים, הם כל מי שכחלק מתפקידו מפיק ומארגן אירועים וכנסים: אנשי אוניברסיטה, עיתונאים, מארגני ימי הולדת אפילו – הרעיון הוא שהאפשרות הטכנולוגית הזו של רישום באמצעות אתר אינטרנט, מתאימה לכל תחום ויכולה להיות מונגשת למגוון של קהלים. 

כיצד לבנות אתר רישום מוצלח ואפקטיבי

ישנן כמה תכונות עיקריות של אתרים המיועדים לרישום, אשר חשוב להכיר, ביניהן:

  1. ביצוע מחקר מעמיק באשר לקהל היעד הפוטנציאלי של הכנס או האירוע – מה שיאפשר בניית אתר המותאם מבחינת התוכן והגרפיקה למתעניינים בו. הוכח כי עיצוב אתר מהווה חלק משמעותי בשיתוף הפעולה ורתימת הגולשים לביצוע פעולות המוצעות בו.
  2. קמפיין סביב ההרשמה – משמע שליחת ניוזלטרים לנרשמים ופעולות קידום נוספות, המעודדות השתתפות פעילה מעבר להרשמה בלבד.
  3. נוחות מרבית ברישום וחווית משתמש אופטימלית – בכדי שהגולשים ירצו לסיים את תהליך ההרשמה עד סופו.

כאשר חברה מקצועית המבצעת בניית אתרי רישום עושה את עבודתה כראוי, גדל הסיכוי להרחבה משמעותית של קהל המשתתפים בכנס וכן לרישום חוזר בעתיד, לאור החוויה החיובית שנוצרה, כאשר יתקיימו כנסים נוספים באותו התחום.

Comments are closed.