יום שלישי , 19 ספטמבר 2017
חדשות רצות

כל מה שרציתם לדעת על מדידת רייטינג – numaris communication

המושג "רייטינג" הוא מושג שכולם מכירים, במיוחד בעידן המודרני. בעידן בו אנו חיים היום הרייטינג יכול להשפיע רבות על כולם – על הצלחה או הפסד של תכניות טלוויזיה, על רווחים מערוץ יוטיוב או אפשרות למכור פרסומות בתכניות רדיו. הכלי החשוב ביותר שקיים היום, ומאפשר לכל זה לקרות, הוא כלי למדידת רייטינג.

היום ניתן למצוא חברות רבות העוסקות במדידת רייטרינג ופיתוח כלים למדידת רייטינג, כמו חברת numaris communication. חברות כאלו מאפשרות לצוות מאחורי הקלעים ולמנהלי הפקות לבדוק את הרייטינג של ההפקה שלהם וכך להעריך את הכדאיות הכלכלית של ההפקה, את הרווחים האפשריים במידה וההפקה תמשיך, את המחירים לפרסומות באותה תכנית ועוד. כל דבר כזה חייב להיות מבוסס על נתוני רייטרינג אמיתיים, אותם מודדים בעזרת כלים מיוחדים כמו של חברת numaris communication ואחרות.

תכנית פיילוט למדידת רייטינג

אם אתם חושבים על הפקה של תכנית מסויימת, ולא משנה אם מדובר בתכנית טלוויזיה בתקציבים גבוהים, או תכנית רדיו בתקציב נמוך מאוד, עדיין עליכם להתחיל עם תכנית פיילוט שבה תבצעו מדידה של הרייטרינג וכך תוכלו לקחת מסקנות לעתיד. חשוב להבין כי אם מדידת הרייטינג נמוכה, אין זה אומר מיד כי עליכם לבטל את התכנית. יכול להיות שעליכם לחזק את הפרסומים על התכנית, לפנות לערוצים נוספים ולגרום לרייטינג להגיע אליכם.

זכרו כי היום כל תכנית, קטנה או גדולה, מתמודדת מול תחרות רבה מאוד, ולכן מדידה של הרייטינג והסקת מסקנות נכונות אלו דברים בעלי חשיבות גדולה מאוד.

איך לבחור חברה למדידת רייטינג?

חשוב מאוד לבדוק היטב את החברה בה אתם בוחרים, ולא לבחור מיד בחברה המציעה לכם את המחיר הזול ביותר, אלא קודם כל להתמקד בחברה שבאמת מביאה ערך ומשתמשת בכלים מדוייקים ככל האפשר. חברה numaris communication וחברות דומות עובדות עם כלים משוכללים אשר מפיקים נתוני רייטינג מדוייקים ככל האפשר ולכן עם חברות כאלו אתם יכולים להיות הרבה יותר בטוחים כי ניתן לסמוך על הנתונים שאתם מקבלים, לטוב ולרע.

 

Comments are closed.