יום חמישי , 25 אפריל 2024
חדשות רצות

כוסות חד פעמיות ממותגות – גם מתנה גם שיווק

כוסות חד פעמיות הן הטרנד חוזר שמשתלט לטובה על כל אירוע, במיוחד אשר הן ממותגות ומסייעות להפיץ בשורות שונות וגם שמות עסקים שונים

כוסות ירוקות

כוסות חד פעמיות היו פעם כוסות שיצא להן שם לא אקולוגי וירוק. מאז, נוצרו מספיק כוסות מחומרים מתכלים שאפשר לקחת בקלות ובנוחות לכל אירוע מבלי לחשוש מפסולת שמעיקה על הסביבה. כוסות כאלה מספקות לבתי עסק רבים הזדמנות לשווק עצמם מבלי להיקשר לנזק סביבתי ולכן הן מומלצות כאמצעי לשיווק ומכירות בהזדמנויות שונות. אפשר להשתמש בהן בימי חברה וימי כיף לעובדים, אפשר להעניק אותן כשי ללקוחות וספקים, אפשר לתרום אותן לאירועים של ארגונים חברתיים כדי לקשור את העסק שלכם למטרות נעלות שתורמות לקהילה, ואפשר להשתמש בהן כדי לפרסם את עצמכם גם במקומות שלהם נתתם חסות, כמו אירועי ספורט ואירועי בידוק שבהם אנשים צורכים משקאות שונים וזקוקים לכוסות שהן חד פעמיות.

מגוון של שימושים

כוסות ירוקות שהן מחומרים סינתטיים שנוצרו כדי להתפרק, או כוסות נייר שהוא חומר מתכלה במילא, מתאימות גם לשימושים ביתיים שונים. אם המותג שלכם זקוק לפרסום נוסף על פני הפרסום שכבר אינו קיים היום בעיתונות המודפסת, למה לא להדפיס אותו על כוסות חד פעמיות שכולם יכולים ליהנות מהן? כוסות חד פעמיות ממותגות מצוינות לפרסום גם כאמצעי לא קונבנציונלי נעים וסימפטי במיוחד. אתם מגיעים בצורה כזאת לכל בית, מקלים על אירוח בשבתות וחגים, והופכים לשם מוכר אצל האנשים שמזהים את הלוגו שלכם גם על המוצרים עצמם. זוהי שיטה נהדרת לעשות היכרות מבית עם המותגים השונים מבלי להשקיע הרבה כסף כל יום מכיוון שהכוסות החד פעמיות משמשות אותם לזמן רב.

אירועים הם המקום האידיאלי למיתוג

כל כך הרבה מסיבות נערכות היום במקומות שונים ומסיבות מגוונות, כך שלא צריך להשקיע הרבה כדי להגיע לאנשים, אלא למתג כוסות חד פעמיות שיחולקו במקומות ואירועים כאלה. השתייה הקלה או שתיית אלכוהול פופולרית באירועים פתוחים רבים אבל גם במקומות סגורים. מה שמשותף להם זה הרצון להקל על האנשים ולמנוע עבודה מיותרת או הפסדים בגלל כוסות זכוכית שיש לאסוף ולשטוף ולקוות שלא נשברו יותר מדי מהן. אירועים המוניים שבהם מחולקות הכוסות החד פעמיות והירוקות שמיתגתם הם המקום האידיאלי להשיג פרסום רב במחיר זול יחסית. אם דואגים לכך שהן יהיו איכותיות ומתכלות מבלי לגרום נזק לסביבה זה עשוי להיות המהלך הפרסומי והשיווקי הטוב והיעיל ביותר שלכם.

 

Comments are closed.