יום שישי , 20 אוקטובר 2017
חדשות רצות

קידום ממומן בגוגל

השוק החופשי המודרני מאפשר אינספור דרכים להתפרנס, אך אליה וקוץ בה – הדבר גם יוצר תחרות גדולה מאוד, שמקשה על עסקים ועל יחידים את משימת מציאת הלקוחות. עם זאת, באמצעות גיבוש אסטרטגיה ייחודית תוכלו למשוך את הלקוחות המתאימים ביותר, שיהיו מרוצים מכך שמצאו דווקא את השירות שלכם. עד כמה הקידום הממומן בגוגל משחק תפקיד קריטי בתהליך זה? יותר מכפי שנדמה לכם. ללא השקעה מספקת, מדוקדקת ומושכלת בקידום הממומן, לא תוכלו להגיע לקהל רב. כתוצאה מכך, התפתחות בית העסק תהיה איטית מאוד וייתכן שהחיסכון הזה במימון יעלה לכם ביוקר והעסק פשוט לא יצליח להתרומם.

מדוע אי אפשר לקדם עסק כיום ללא הקידום הממומן?

אחת הסיבות המובהקות לכך שאי אפשר לקדם את בית העסק ללא הקידום הממומן היא העובדה הפשוטה שכולם משתמשים בו, כולל המתחרים שלכם. במילים אחרות, אם לא תדחפו את עצמכם קדימה יחד עם כולם – פשוט תישארו מאחור. אין זה אומר שאינכם מאמינים ביתרונות של השירות שלכם. אלה פשוט חוקי השוק, ואם משתמשים בקידום הממומן באופן חכם ומושכל, ניתן להשיג בעזרתו את התוצאות הטובות ביותר בעלויות סבירות. בכל שלב של הקידום, חשוב מאוד לגבש את המטרות הספציפיות שאתם רוצים להשיג, וכך לדאוג לכך שכל השקעה תחזיר את עצמה בתוך זמן קצר יחסית.

קידום אורגני או מקודם – או גם וגם?

למעשה, קידום ממומן וקידום אורגני הם שני צדדים של אותו מטבע, שמטרתו היא לספק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם את המידע הכי מלא עליכם, לרבות הצגה של כל הסיבות לכך שאתם מהווים את ספק השירותים או המוצרים שהכי מתאים להם. הקידום האורגני משיג זאת באמצעות עבודה מתמשכת, יצירת תוכן שיציג אתכם בתור אוטוריטה בתחום שלכם וכן הלאה, בעוד הקידום הממומן פועל כמו כל מסע פרסום באמצעות כרזות, פרסומות ברדיו וכדומה. רק שכיום, הפרסום באינטרנט מחליף במידה רבה את כל כלי התקשורת בהקשר זה, משום שזו הדרך הטובה ביותר לחפש שירותים. כך אתם תמיד מפרסמים לאנשים שמעוניינים בשירות, ולא "יורים באפלה" כמו בפרסומים במדיומים אחרים. במחקר של קבוצת נילסן נמצא כי רוב הגולשים מדלגים בחיפושי גוגל על התוצאות הממומנות ועוברים לאורגני כך ש 94 אחוז מהגולשים לא ילחצו על המודעות.

היכן מקדמים – במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות?

הקידום הממומן התפתח כיום לכיוונים שונים, כך שכל אתר מרכזי בעל תנועה מאסיבית מהווה פלטפורמה מעולה לקידום עסקים: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר והגביע הקדוש – גוגל. ניתן לקדם באותה המידה בכל אחת מהפלטפורמות, כאשר גוגל מהווה את הגורם הבסיסי והמרכזי ביותר. יחד עם זאת, כיום ניתן להשיג רבות גם באמצעות קמפיינים בפייסבוק. הכיוון שבו צריך לחשוב הוא האם הלקוח הפוטנציאלי שלכם נמצא בפייסבוק, האם הוא לוחץ על מודעות ממומנות, ואם כן – האם סביר שהוא ירכוש שירותים שהוא מצא באמצעות רשת חברתית זו. תהליך הבנת קהל היעד הוא חלק חשוב מאוד מעבודת הקידום הממומן. דיוק מרבי בשלב זה יאפשר לכם להשיג את המטרות שלכם בעלויות שמתאימות לתקציבכם, גם אם הוא צנוע ביותר.

Comments are closed.