יום שישי , 3 אפריל 2020
חדשות רצות

מה ההבדל בין קידום אתרים בחו"ל וקידום אתרים בארץ?

אם יש לך עסק אשר פונה לקהל מעבר לים, זה הזמן לחשוב על קידום אתרים בחו"ל. בניית אתר היא חלק אחד בקידום של העסק. על מנת שאנשים יגיעו אליו ויראו אותו, יש לבצע פעולות קידום.

מבחינת הפעולות שמתבצעות באתר ומחוצה לו, הפעולות דומות לאלו שמתבצעות בארץ, אך בשינויים קלים. יש לבדוק את הצורך של העסק, לאתר את הקהל, להבין מה הוא מחפש בחיפוש בגוגל ולאחר מכן להתחיל להתאים את האתר וליצור תכנים. בבחירת חברה לקידום האתר יש לבדוק כי היא מנוסה עם מדינת היעד.

במה שונה קידום אתרים בחו"ל מקידום בישראל?

נתחיל מכך שקידום בחו"ל פונה לקהל אשר אינו דובר עברית. למנוע החיפוש גוגל יש מעל ל-200 פרמטרים שהוא בוחן כשהוא מקדם את האתר. כל אותם פרמטרים צריכים לבוא לידי ביטוי באתר שלך ובנוסף הוא צריך להיות תואם למדינה אליה השירות או המוצרים מכוונים.

קידום אתרים בחו"ל צריך להיות בשפה המדוברת במדינת היעד. השפה צריכה להיות טובה, ברמה גבוהה, אך היא לא צריכה להיות אקדמית. מקדם אתרים בחו"ל ידאג למלא את האתר בתכנים הנכונים, המתאימים וליצור את הקישורים והאופטימיזציה וזאת לאחר שהוא ביצע בדיקה מקיפה של המתחרים וקהל היעד. בחירת מקדם חשובה לא פחות מפיתוח האתר, הצעת השירותים והמחיר של המוצרים שמציע העסק.

מעל ל-200 פרמטרים שמשפיעים על הקידום

ממש כמו קידום בארץ, קידום אתרים בחו"ל דורש התייחסות לפרמטרים רבים. יש לבחון אם האתר מתאים לדרישות השונות ולעקוב כל הזמן אחר הביצועים. עם זאת, שלא כמו קידום כאן בארץ, בעברית, יש צורך בהתאמה לשפה (שלרוב תהיה אנגלית, אך לא חובה) והתוכן כולו צריך להיות בהתאם.

אחד היתרונות של קידום האתר בחו"ל הוא האפשרות לפרוץ לשוק זר, גם בלי לגור במקום. כל עסק אשר נותן שירות או מוכר מוצרים מעבר לים צריך לדאוג לכך שיהיה לו אתר זמין ומזמין. חשוב שהלקוחות יוכלו למצוא את העסק בכל מקום ולבחור באסטרטגיית קידום אשר מתאימה בדיוק לצרכים של העסק ותוך התחשבות בלקוחותיו. 

Comments are closed.