יום שישי , 23 אוגוסט 2019
חדשות רצות

ניהול לידים נדל"ן – איך עושים את זה?

עוסקים בתחום הנדל"ן ומתקשים לעקוב אחרי הסטטוס של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? במאמר זה נסביר למה זה כל כך חשוב ואיך ניתן לעשות זאת ביעילות!

מה זה ניהול לידים נדל"ן?

כשאומרים ניהול לידים נדל"ן, הכוונה היא לניהול ומעקב של חברת הנדל"ן אחרי הסטטוס של הלקוחות הפוטנציאליים שלה. כלומר, כאשר אדם מביע התעניינות בנכס כלשהו, על החברה ליצור איתו קשר ולבדוק במה הוא מתעניין וכיצד ניתן להפוך את ההתעניינות שלו למכירה. לשם כך דרוש כלי איכותי לניהול קשרי לקוחות.

למה זה חשוב כל כך?

היות שעסקאות נדל"ן כרוכות בכסף רב, אנשים לא נוטים לבצע רכישות נדל"ן אחרי שיחת טלפון אחת ולכן חשוב לבצע מעקב תקופתי ולהמשיך את תהליך המכירה עד לביצוע העסקה. חשוב לזכור, שככל שהחברה מתעסקת ביותר נכסים ויותר לקוחות, כך קשה יותר לעקוב ובעיקר אם יש גם מספר אנשי מכירות בחברה. מערכת ניהול לידים נדל"ן מאפשרת ביצוע מעקב אחרי הסטטוס של כל המתעניינים בכל רגע נתון.

אז איך אפשר לעשות את זה?

לכל חברה שנמצאת בקשר עם לקוחות רבים במקביל יש מערכת לניהול קשרי לקוחות – CRM, ללא קשר לתחום העיסוק שלה ותחום הנדל"ן לא שונה בכך מכל תחום אחר! יחד עם זאת, כאשר בוחרים מערכת ניהול לידים נדל"ן, חשוב לבחור במערכת ייעודית לתחום זה ולא להתפשר על מערכת CRM כללית. זאת, במטרה לקבל מענה לכל הצרכים הייחודיים של תחום הנדל"ן, שהם שונים לחלוטין מתחום המחשבים לדוגמה.

היתרון הנוסף

יתרון נוסף של מערכת קשרי לקוחות באופן כללי, ומן הסתם – גם בתחום הנדל"ן הוא, האפשרות לבצע מעקב אחר יעילות קמפיין שיווקי כזה או אחר וכמו כן, גם אחרי היעילות של עבודת אנשי המכירות. כלומר, ניתן לראות כמה לידים חדשים יש עם כל קמפיין שיווקי שיוצא וכך לבחון את היעילות שלו ולבדוק עד כמה מצליחים אנשי המכירות להפוך את הלקוחות הפוטנציאליים האלו ללקוחות משלמים. כך ניתן להסיק מסקנות ולהתאים את משאבי החברה לתפוקה שהם נותנים.

Comments are closed.