יום שישי , 19 יולי 2019
חדשות רצות

מתקני תצוגה לחנויות – לעשות סדר בעיני הלקוח

קידום מכירות הוא הדרך להגיע אל הלקוח ואם החנות פונה לקהל רחב אזי עליה להעמיד הרבה מאד פריטים לתצוגה, כדי להתאים את עצמה להרבה קונים. ברם, על מנהל המכירות לדאוג לכך שלא יהיה עומס על הלקוח, שלא ירגיש שיש הרבה מדי דברים ואי אפשר לכסות את הכל, כי אם ירגיש כך הרי שייצא מן החנות. על הפריטים להיות מסודרים כך שיהיו מאווררים והלקוח ישמור על ריכוז ועל סקרנות לאורך זמן. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא באמצעות מתקני תצוגה לחנויות, מתקנים שהם מסתובבים, או כשהתצוגה תלויה על מתקנים והלקוח יכול לראות את השורה כולה. הדברים מוכרים לנו מחנויות בגדים, למשל, בהן ניצבים קולבים עגולים שהתלייה בהם היא במעגל.

יש חנויות המוכרות מוצרים שאין צורך לגעת בהם, אלא לראותם בלבד. חנויות לקרמיקה למשל. הרי אין צורך לגעת בקרמיקה עצמה אלא לבחון בעיקר את הגוון שלה ואת גודל האריחים בו היא מיוצרת. במקרים כאלה מתקני תצוגה לחנויות הם נייחים, מחוברים לקיר וחזקים מאד. הרי לא נרצה שהקרמיקה תישבר ומצד שני יש רצון שהלקוח יראה סוגים רבים של אריחים ואם אפשר אז את כל הסוגים שיש בחנות.

מתקני תצוגה לחנויות – לבחור טוב יותר

במכירות של פעם הלקוח היה מסביר למוכר מה הוא מחפש והמוכר היה מפנה אליו את הגב, נכנס אל מעבי החנות ושולף משם שתיים או שלש דוגמאות. אגב כך המוכר והקונה היו מדברים על הנעשה בעיירה ומרכלים קצת על הספר ועל החנוונית. הרי אלה מרכלים עליהם בהזדמנויות אחרות אז למה לא להחזיר פעם אחת. בניגוד לכך, היום, הקשר עם המוכר הוא רק לצורך קידום המכירה עצמה ביעילות ובזריזות. לכן מביאים בפני הקונה את כל המידע שאפשר פרוס מולו בבהירות מירבית. מתקני תצוגה לחנויות עושים בדיוק את הפעולה הזו. מציגים את הסחורה, מציגים את המתקנים ועליהם הבגדים או הבשמים או החולצות והלקוח בוחר בעצמו את הדוגמאות. הדייל שמסייע במכירות נכנס בשלב ההתלבטויות הסופיות ומכאן הדרך לסגירת המכירה היא קצרה.

Comments are closed.