יום שישי , 21 ספטמבר 2018
חדשות רצות

למה בעלי עסקים צריכים לתת למומחי דיגיטל לקדם אותם בפייסבוק ולא לעשות זאת בעצמם?

מאז הפייסבוק נכנס לחיינו, בעלי עסקים קטנים הבינו את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמה הנ"ל – היכולת להגיע אל קהל היעד המדוייק של העסק באמצעות מגוון סוגי קמפיינים בפייסבוק. אותם בעלי עסקים משוכנעים כי יש ביכולתם לנהל את מסע הפרסום בכוחות עצמם ללא סיוע של מומחי פייסבוק וכך לחסוך בהוצאות. עם זאת, החסכון בהוצאות עשוי פעמים רבות להוביל  לחוסר הצלחת מסע הפרסום בפייסבוק וזאת בשל חוסר ההיכרות עם עולם השיווק והקידום בפייסבוק.

בעלי עסקים אשר מעוניינים להגדיל את המחזור העסקי שלהם מחפשים את הדרך הטובה והקצרה ביותר להגיע לקהל היעד שלהם תוך שיפור הפרסום והקטנת הוצאות. המטרה היא לעקוף את המתחרים ולהגיע ישירות לכיסו של צרכן הקצה. אין ספק כי כיום בעלי עסקים רבים מתחילים להפנים את חשיבות הבידול והמיתוג.

חשיבות הפילוח

כניסת הפייסבוק לחיינו הפכה את הפרסום והשיווק הדיגיטלי לנגיש וזמין בעבור בעלי עסקים קטנים כגדולים, ניתן ממש להגיע לקהל היעד של העסק באמצעות מספר שיטות שלכאורה עלולות להיתפס כקלות, אך הקלות והזמינות הן כאלה אם אותם בעלי עסקים יודעים מה הם עושים, אחרת בעלי עסקים רבים שמנסים לקדם את עצמם לבד בשביל לחסוך, נופלים בפח, מבזבזים זמן וכסף ואז יוצאים לנופף שהפרסום בפייסבוק לא עובד – אך לא כך הדבר! לא כל בעל עסק בעל ידע רחב בתחום הדיגיטל והפייסבוק בפרט, ועל מנת לצאת עם קמפיין מוצלח בפייסבוק יש לבצע עבודת תחקיר מקיפה אשר תניב תוצאות באופן עקבי. כאן נכנסים לתמונה מומחי הדיגיטל של digitwow אשר יש ביכולתם לבצע פרסום ממומן בפייסבוק מדוייק להפליא, תוך דיוק מושלם והגעה ללקוח הקצה שאמור היה להיחשף למודעת הפרסום. משמעות הדבר היא כי מודעת הפרסום אשר תפורסם בפייסבוק תגיע אל קהל היעד המדויק ולא לאנשים אשר אינם מעוניינים במסרים אלו.  קהל שאינו מעוניין בפרסום יהיה קהל אשר יבזבז מתקציב הפרסום ולא יביא המרות. קראו עוד על עולם השיווק באינטרנט.

חשיבות הזהות

על מנת לייצור קמפיין הכולל פרסום ממומן בפייסבוק חשוב מאד לשמור על הזהות ולא לאבד אותה בדרך אל הצלחת הקמפיין.  בעלי עסקים חסרי ניסיון עשויים לאבד את האופי של העסק שלהם כתוצאה מפנייה אל אפיק פרסום שהם לא יודעים כיצד להתמודד איתו ולהשקיע זמן ומשאבים רבים בניסיון לפרסם בעצמם וללא הועיל.  לימדו אותנו שמה שזול הוא בעצם יקר. מה יותר טוב מאשר שבעל העסק יתרכז בניהול העסק, בלקוחות הקיימים ופיתוחו וייתן למומחים להביא לו לקוחות חדשים! הכסף שהוא לכאורה רצה לחסוף ייצא לו בסופו של דבר יותר יקר ובהרבה וזאת בגלל חוסר הניסיון, ואנחנו בתור בעלי עסקים יודעים שכל דקה שווה כסף.

מכאן, לפני כל עלייה של קמפיין פרסומי בפייסבוק חשוב מאד לתת את המושכות למומחי דיגיטל. מומחי הדיגיטל יבנו תוכנית שיווקית מותאמת לעסק אשר תניע למטרה את קהל היעד תוך מחשבה מה מאפיין את העסק ומה הערכים של העסק בלי לאבד את הקסם.

חשיבות מעקב יומיומי

חברת פרסום איכותית תדע לפעול בהתאם להגדרות של מסע הפרסום על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר. כל קמפיין פרסומי יזכה לחשיפה מירבית באמצעות הכלים המתאימים אשר יגדילו את החשיפה. חברת פרסום בעלת ידע רב תדע להפיק נתונים תוך עיבוד תוצאות בצורה המקצועית ביותר אשר תהווה את המפתח לקמפיין מוצלח.  קיימת חשיבות רבה להשקיע בבחירה מושכלת של חברת פרסום אשר תתאים לאופי העסק.  השקעה נכונה מתחילה בבחירת חברה אשר חייה ונושמת קמפיינים ובעלי שיעור הצלחה ביצירת קמפיינים איכותיים בפייסבוק תוך הסתמכות על ניסיון רב שנים וכן הכרות עם העסק.

 

 

 

Comments are closed.