יום שישי , 19 יולי 2019
חדשות רצות

איך ליצור כרטיסי מועדון בעסק

אחת השאלות הנפוצות היום בכל חנות ועסק היא אם יש ללקוח כרטיס מועדון. הכרטיס מאפשר ללקוח לקבל הטבות שונות, לצבור נקודות לצורך קניה עתידית ובעיקר מעניק לו את התחושה שהוא חלק ממועדון מסוים.

אם יש לך עסק ועוד לא הפקת כרטיסי מועדון עלייך לשאול את השאלה כיצד נכון לך להתחיל לעשות זאת. היתרונות של הכרטיס גדולים, הם מאפשרים לך לאסוף מידע על הלקוחות שלך ולהחזיר אותם שוב אלייך לחנות ועם זאת יתכן שיש לך קושי להוציא אותם בשל חוסר הבנה בתהליך הנדרש ממך.

שלב ראשון – הגדרת המטרה של כרטיס המועדון

בשלב הראשון רצוי להגדיר מהי המטרה שלך עם יצירת כרטיס מועדון. התשובה לכך לעולם לא יכולה להיות ברורה מאיליו ומה שנכון לעסק אחד לא בהכרח יהיה נכון לעסק אחר. הבחירה שלך להוציא כרטיס יכולה להיות חכמה מאד אך עלייך לדעת מה תוכל להעניק ללקוח בתמורה להצטרפות.

מבחינה טכנית ותפעולית עלייך לדעת כי אפשר לבצע פעולות רבות בעזרת הכרטיס וכל שעלייך לעשות הוא לקבל החלטה כיצד הוא ישמש אותך ואת לקוחותייך.

שלב שני – פניה לחברה המתמחה ביצירת כרטיסי מועדון

ההצלחה של העסק שלך תלויה במרכיבים רבים. בחלקם יש לך שליטה רבה ובחלקם פחות. על מנת לבצע את התהליך בדרך הנכונה לך מומלץ לפנות אל חברה אשר מתמחה בתחום של הפקת כרטיסי מועדון.

החברה לא תציע לך לבצע פעולות שאין לך צורך בהן אלא תבחן יחד איתך את העסק שלך, את הרעיונות למימוש במועדון ותציג בפנייך את הפתרון אשר ישמש אותך בצורה הטובה ביותר ובו זמנית ימשוך אלייך את הלקוחות בחזרה לעסק.

שלב שלישי – הצגת הכרטיסים ללקוחות

לאחר הפקת כרטיסי מועדון בעסק זה הזמן להציג אותם ללקוחות שלך. בשלב זה עלייך להשתמש ביכולות השיווקיות שלך, להסביר ללקוחות מדוע זה יתרון עבורם ולהתחיל לבקש מהם להציג את הכרטיס.

כרטיס המועדון יכול לעודד את הלקוחות שלך לחזור אלייך ולבצע עסקאות חוזרות. על כן יש חשיבות רבה להטמעת התהליך, לשיווק ולפרסום שלו.

Comments are closed.